پیوندها

وبلاگ بورس نگار
وبلاگ سایه میرزامحمدی(پانی)
وبلاگ شاهین
50 سهم برتر
وبلاگ رضا کاظمی
کلاس ادبیات
نمابورس
بورس فلزات لندن
بورسین
بورس نیوز
بورس آنلاین
سهم من از بورس
بروکر پرسپولیس کپیتال
قیمت جهانی لحظه ای نفت
وبلاگ سیاوشی
وبلاگ  اصغرآقا
وبلاگ علی احمدی
نوسان
بورس مجازی
وبلاگ ابطحی
بورس شانس پول
آرمان آتی
وبلاگ وبمانی
وبلاگ امین خدارحم پور
وبلاگ تحلیلگران بورس
وبلاگ آتبین مقصودی
قوانین بورس - گروه حقوقی ماتیکان
وبلاگ آهن الات شه دوست
وبلاگ محمد اسماعیلی
وبلاگ جعفر فدایی
وبلاگ فاطمه رضایت
وبلاگ جواد طلوع
وبلاگ سبزرهان بورس
وبلاگ توسادار
وبلاگ محمد فرهنگ دوست-مشاوره اقتصادی
وبلاگ صالحی-اکشن بورس

چهارشنبه 10 مهر صبح

9:00 تا 10:00

 

صبح همگی بخیر

شبندر براحتی به 1400 تومان نفوذ کرد.در باقی بازار در نیمه اول عرضه ها زیاد است.روی وبصادر هم عرضه ها سنگین بود.ولصنم هم به بالای 200 برگشت.شدوص دیروز واگرایی منفی داده بود و امروز اثر واگرایی تمام میشود وتازمانی که بالای 1350 هست مشکلی نیست ولی اگر این سطح به پایین شکسته شود افت ادامه دار میشود.

10:00 تا 11:00

پرچم وتوشه هم امروز بالاست.گزارش افزایش سرمایه فاذر از محل تجدید ارزیابی ها هم بالاخره بعد از چندسال منتشر شد.یکی از کسانی که در دولت قبلی به ثروت کلانی رسید بابک زنجانی بود بالاخره مجبورش کردن که به مجلس حساب پس بدهد.عرضه های شبندر و کگل شاخص را مثبت نگه داشته است.از نظر تکنیکال تعادل یعنی سایه بالا و سایه پایین کندل روزانه سهم تقریبا برابر و ترجیحا بلند باشند و بدنه کندل کوچک و ترجیحا توخالی باشد.پرچم شسینا هم امروز بالا بوده نمونه دیگری که نزدیک سقف درجا میزند.وملت هم انرژی لازم را برای تکمیل الگوی صعودی کسب کرده.وبانک هم بی سروصدا صف خرید خود را حفظ کرده.

11:00 تا 12:00

به قول جلیلی امروز یک هزینه فرصت محسوب میشود چراکه نزدیک شدن به موعد گزارشهای ششماهه باعث روند دار شدن بازار میشود.هفته آینده نسبتا بازار بهتری خواهیم داشت.در دقایق پایانی تعداد نمادهای سبز کمی افزایش یافته است.


برچسب‌ها: تحلیل در ساعت معاملات, احسان وفادار, تی اس ای اکسپرت, بورس اوراق بهادار تهران
+ نوشته شده در  چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ساعت 8:54  توسط احسان وفادار  |