چهارشنبه 10 مهر صبح
صبح همگی بخیر
شبندر براحتی به 1400 تومان نفوذ کرد.در باقی بازار در نیمه اول عرضه ها زیاد است.روی وبصادر هم عرضه ها سنگین بود.ولصنم هم به بالای 200 برگشت.شدوص دیروز واگرایی منفی داده بود و امروز اثر واگرایی تمام میشود وتازمانی که بالای 1350 هست مشکلی نیست ولی اگر این سطح به پایین شکسته شود افت ادامه دار میشود.
10:00 تا 11:00
پرچم وتوشه هم امروز بالاست.گزارش افزایش سرمایه فاذر از محل تجدید ارزیابی ها هم بالاخره بعد از چندسال منتشر شد.یکی از کسانی که در دولت قبلی به ثروت کلانی رسید بابک زنجانی بود بالاخره مجبورش کردن که به مجلس حساب پس بدهد.عرضه های شبندر و کگل شاخص را مثبت نگه داشته است.از نظر تکنیکال تعادل یعنی سایه بالا و سایه پایین کندل روزانه سهم تقریبا برابر و ترجیحا بلند باشند و بدنه کندل کوچک و ترجیحا توخالی باشد.پرچم شسینا هم امروز بالا بوده نمونه دیگری که نزدیک سقف درجا میزند.وملت هم انرژی لازم را برای تکمیل الگوی صعودی کسب کرده.وبانک هم بی سروصدا صف خرید خود را حفظ کرده.
11:00 تا 12:00
به قول جلیلی امروز یک هزینه فرصت محسوب میشود چراکه نزدیک شدن به موعد گزارشهای ششماهه باعث روند دار شدن بازار میشود.هفته آینده نسبتا بازار بهتری خواهیم داشت.در دقایق پایانی تعداد نمادهای سبز کمی افزایش یافته است.
برچسبها: تحلیل در ساعت معاملات, احسان وفادار, تی اس ای اکسپرت, بورس اوراق بهادار تهران