پیوندها

وبلاگ بورس نگار
وبلاگ سایه میرزامحمدی(پانی)
وبلاگ شاهین
50 سهم برتر
وبلاگ رضا کاظمی
کلاس ادبیات
نمابورس
بورس فلزات لندن
بورسین
بورس نیوز
بورس آنلاین
سهم من از بورس
بروکر پرسپولیس کپیتال
قیمت جهانی لحظه ای نفت
وبلاگ سیاوشی
وبلاگ  اصغرآقا
وبلاگ علی احمدی
نوسان
بورس مجازی
وبلاگ ابطحی
بورس شانس پول
آرمان آتی
وبلاگ وبمانی
وبلاگ امین خدارحم پور
وبلاگ تحلیلگران بورس
وبلاگ آتبین مقصودی
قوانین بورس - گروه حقوقی ماتیکان
وبلاگ آهن الات شه دوست
وبلاگ محمد اسماعیلی
وبلاگ جعفر فدایی
وبلاگ فاطمه رضایت
وبلاگ جواد طلوع
وبلاگ سبزرهان بورس
وبلاگ توسادار
وبلاگ محمد فرهنگ دوست-مشاوره اقتصادی
وبلاگ صالحی-اکشن بورس

دوشنبه 13 مهر صبح

9:00 تا 10:00

صبح همگی بخیر

 بازار متعادل و کمی مثبت شروع شده ولی در مثبتها سرمایه گذاران احتیاط میکنند و سعی میکنند کمی نقد کنند و همین باعث کوچک شدن مثبتها میشود. در واقع فعلا کسی به مثبتها اعتماد ندارد.

10:00 تا 11:00

در لیدرهای خودرویی پولبک ضعیفی به کف های سالانه شکسته شده انجام میشود که بعلت عدم کشش تقاضا حتی قبل از این سطوح و در مقاومت های پایینتر گیر میکنند مثلا خودرو شاید تا مدتی نتواند 200 را به بالا بشکند.

11:00 تا 12:30

بازار کشش مثبت بیشتر ندارد انگار به زور نگه داشته اند تا چندروزی جلوی افت را گرفته باشند.


برچسب‌ها: تحلیل در ساعت معاملات
+ نوشته شده در  دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ساعت 9:13  توسط احسان وفادار  |