پیوندها

وبلاگ بورس نگار
وبلاگ سایه میرزامحمدی(پانی)
وبلاگ شاهین
50 سهم برتر
وبلاگ رضا کاظمی
کلاس ادبیات
نمابورس
بورس فلزات لندن
بورسین
بورس نیوز
بورس آنلاین
سهم من از بورس
بروکر پرسپولیس کپیتال
قیمت جهانی لحظه ای نفت
وبلاگ سیاوشی
وبلاگ  اصغرآقا
وبلاگ علی احمدی
نوسان
بورس مجازی
وبلاگ ابطحی
بورس شانس پول
آرمان آتی
وبلاگ وبمانی
وبلاگ امین خدارحم پور
وبلاگ تحلیلگران بورس
وبلاگ آتبین مقصودی
قوانین بورس - گروه حقوقی ماتیکان
وبلاگ آهن الات شه دوست
وبلاگ محمد اسماعیلی
وبلاگ جعفر فدایی
وبلاگ فاطمه رضایت
وبلاگ جواد طلوع
وبلاگ سبزرهان بورس
وبلاگ توسادار
وبلاگ محمد فرهنگ دوست-مشاوره اقتصادی
وبلاگ صالحی-اکشن بورس

سه شنبه 14 دی صبح

10:00 تا 11:00

صبح همگی بخیر

 خبهمن به 180 هم رسید. دیروز خساپا 118 تومان باز شد و امروز هم به سمت 110 تومان حرکت می کند.

11:00 تا 12:30

نزدیک بود خساپا صف فروش هم بشود. شبندر هم حوالی 470 باز شد و نسبتا ضعیف بود. آخروقت خساپا برای مجمع انتخاب هیئت مدیره متوقف شد. کلا بازار ضعیفی بود و با توجه به نبود نقدینگی عرضه از تقاضا بیشتر بود خودرو اگر زیر 270 بماند حداقل 245-250 راهم می بیند مدتی است که منتظر شکسته شدن این سطح به پایین هستم.


برچسب‌ها: تحلیل در ساعت معاملات
+ نوشته شده در  سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ساعت 12:55  توسط احسان وفادار  |