سه شنبه 14 دی صبح
10:00 تا 11:00
برچسبها: تحلیل در ساعت معاملات
صبح همگی بخیر
خبهمن به 180 هم رسید. دیروز خساپا 118 تومان باز شد و امروز هم به سمت 110 تومان حرکت می کند.
11:00 تا 12:30
نزدیک بود خساپا صف فروش هم بشود. شبندر هم حوالی 470 باز شد و نسبتا ضعیف بود. آخروقت خساپا برای مجمع انتخاب هیئت مدیره متوقف شد. کلا بازار ضعیفی بود و با توجه به نبود نقدینگی عرضه از تقاضا بیشتر بود خودرو اگر زیر 270 بماند حداقل 245-250 راهم می بیند مدتی است که منتظر شکسته شدن این سطح به پایین هستم.
برچسبها: تحلیل در ساعت معاملات
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ساعت 12:55  توسط احسان وفادار
|