پیوندها

وبلاگ بورس نگار
وبلاگ سایه میرزامحمدی(پانی)
وبلاگ شاهین
50 سهم برتر
وبلاگ رضا کاظمی
کلاس ادبیات
نمابورس
بورس فلزات لندن
بورسین
بورس نیوز
بورس آنلاین
سهم من از بورس
بروکر پرسپولیس کپیتال
قیمت جهانی لحظه ای نفت
وبلاگ سیاوشی
وبلاگ  اصغرآقا
وبلاگ علی احمدی
نوسان
بورس مجازی
وبلاگ ابطحی
بورس شانس پول
آرمان آتی
وبلاگ وبمانی
وبلاگ امین خدارحم پور
وبلاگ تحلیلگران بورس
وبلاگ آتبین مقصودی
قوانین بورس - گروه حقوقی ماتیکان
وبلاگ آهن الات شه دوست
وبلاگ محمد اسماعیلی
وبلاگ جعفر فدایی
وبلاگ فاطمه رضایت
وبلاگ جواد طلوع
وبلاگ سبزرهان بورس
وبلاگ توسادار
وبلاگ محمد فرهنگ دوست-مشاوره اقتصادی
وبلاگ صالحی-اکشن بورس

سه شنبه 19 اردیبهشت صبح

11:00 تا 12:30

وقت همگی بخیر

 بلوک خساپا معامله شد و به مثبت کامل رسید. شاخص هم احتمالا با بلوک ها مثبت شده وگرنه اوضاع بازار از اول وقت خوب نبود. گروه خو درو نسبت به اول وقت بهتر شده. باید شانس بیاوریم که انتخابات دومرحله ای نشود وگرنه اوضاع بازار بدتر می شود. گویا گروهی خودرویی ها را منفی میکردند تا بلوکشان در قیمت دلخواه معامله شود و بعد از این معامله این گروه درحال تشکیل صفهای خرید است. خودرو مجددا به محدوده حمایتی 260-270 تومان واکنش مثبت نشان داد.


برچسب‌ها: تحلیل در ساعت معاملات
+ نوشته شده در  سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 11:13  توسط احسان وفادار  |