یکشنبه 5 شهریور صبح
صبح همگی بخیر
چندروزی گرفتار بودم و توفیق حضور نداشتم. خساپا گزارش تعدیل شده ای داده که حدود 3500 میلیاردتومان زیان انباشته نشان می دهد یعنی افتضاح.اینکه گروه خودرو مدتی است که درجا میزند و اصلاحی است بخش اصلی اش مربوط به ترس از بازگشایی سایپا بوده. پترول موچ صعودی خوبی داشته و البته همراه با اصلاح میتواند 10 درصد بالاتر را ببیند.همین هفته خساپا باز می شود. نرخ تعادلی $ افزایش یافته و به بالای 4000 تومان رسیده و طی چندماه آینده این موضوع در بازار ارز خود را نشان خواهد داد. هلدینگ های پتروشیمی از صعود اخیر جامانده اند و بعد از شهریور بتدریج حرکت میکنند و جزو سهام بنیادی و با بازده بیشتر از سیستم بولی و بانکی محسوب می شوند. خودرو هم در دقایقی مثبت معامله می شود. اینکه خودرویی و قطعاتی ها قبل از بازگشایی سایپا متعادل شده و مثبت خفیفی دارند آنهم بعد از این گزارش خساپا, احتمالا نشان می دهد که در بازگشایی خساپا شاید جو سایر سهمهای گروه کمی حمایتی باشد. وتوکا دوباره زیر 120 تومان گیر کرد ولی در میان مدت هدف سهم بالاتر از این محدوده ها است.
برچسبها: تحلیل در ساعت معاملات