پیوندها

وبلاگ بورس نگار
وبلاگ سایه میرزامحمدی(پانی)
وبلاگ شاهین
50 سهم برتر
وبلاگ رضا کاظمی
کلاس ادبیات
نمابورس
بورس فلزات لندن
بورسین
بورس نیوز
بورس آنلاین
سهم من از بورس
بروکر پرسپولیس کپیتال
قیمت جهانی لحظه ای نفت
وبلاگ سیاوشی
وبلاگ  اصغرآقا
وبلاگ علی احمدی
نوسان
بورس مجازی
وبلاگ ابطحی
بورس شانس پول
آرمان آتی
وبلاگ وبمانی
وبلاگ امین خدارحم پور
وبلاگ تحلیلگران بورس
وبلاگ آتبین مقصودی
قوانین بورس - گروه حقوقی ماتیکان
وبلاگ آهن الات شه دوست
وبلاگ محمد اسماعیلی
وبلاگ جعفر فدایی
وبلاگ فاطمه رضایت
وبلاگ جواد طلوع
وبلاگ سبزرهان بورس
وبلاگ توسادار
وبلاگ محمد فرهنگ دوست-مشاوره اقتصادی
وبلاگ صالحی-اکشن بورس

یکشنبه 5 شهریور صبح

10:00 تا 12:30

صبح همگی بخیر

چندروزی گرفتار بودم و توفیق حضور نداشتم. خساپا گزارش تعدیل شده ای داده که حدود 3500 میلیاردتومان زیان انباشته نشان می دهد یعنی افتضاح.اینکه گروه خودرو مدتی است که درجا میزند و اصلاحی است بخش اصلی اش مربوط به ترس از بازگشایی سایپا بوده. پترول موچ صعودی خوبی داشته و البته همراه با اصلاح میتواند 10 درصد بالاتر را ببیند.همین هفته خساپا باز می شود. نرخ تعادلی $ افزایش یافته و به بالای 4000 تومان رسیده و طی چندماه آینده این موضوع در بازار ارز خود را نشان خواهد داد. هلدینگ های پتروشیمی از صعود اخیر جامانده اند و بعد از شهریور بتدریج حرکت میکنند و جزو سهام بنیادی و با بازده بیشتر از سیستم بولی و بانکی محسوب می شوند. خودرو هم در دقایقی مثبت معامله می شود. اینکه خودرویی و قطعاتی ها قبل از بازگشایی سایپا متعادل شده و مثبت خفیفی دارند آنهم بعد از این گزارش خساپا, احتمالا نشان می دهد که در بازگشایی خساپا شاید جو سایر سهمهای گروه کمی حمایتی باشد. وتوکا دوباره زیر 120 تومان گیر کرد ولی در میان مدت هدف سهم بالاتر از این محدوده ها است.


برچسب‌ها: تحلیل در ساعت معاملات
+ نوشته شده در  یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ساعت 10:4  توسط احسان وفادار  |