پیوندها

وبلاگ بورس نگار
وبلاگ سایه میرزامحمدی(پانی)
وبلاگ شاهین
50 سهم برتر
وبلاگ رضا کاظمی
کلاس ادبیات
نمابورس
بورس فلزات لندن
بورسین
بورس نیوز
بورس آنلاین
سهم من از بورس
بروکر پرسپولیس کپیتال
قیمت جهانی لحظه ای نفت
وبلاگ سیاوشی
وبلاگ  اصغرآقا
وبلاگ علی احمدی
نوسان
بورس مجازی
وبلاگ ابطحی
بورس شانس پول
آرمان آتی
وبلاگ وبمانی
وبلاگ امین خدارحم پور
وبلاگ تحلیلگران بورس
وبلاگ آتبین مقصودی
قوانین بورس - گروه حقوقی ماتیکان
وبلاگ آهن الات شه دوست
وبلاگ محمد اسماعیلی
وبلاگ جعفر فدایی
وبلاگ فاطمه رضایت
وبلاگ جواد طلوع
وبلاگ سبزرهان بورس
وبلاگ توسادار
وبلاگ محمد فرهنگ دوست-مشاوره اقتصادی
وبلاگ صالحی-اکشن بورس

یکشنبه 16 مهر صبح

11:00 تا 12:30

اوضاع بازار جالب نیست. برخی سهمها به حمایت نفوذ کردند. خساپا به 100 تومان نزدیک می شود. ترس از خروج آمریکا از برجام باعث فشار فروش چندروزه در بازار شده و حمایتی هم از بازار نمی شود. امروز شاخص کل باید بیش از 800 واحد منفی می بود منتها با بلوک زنی فقط 400 واحد منفی است. آخروقت سهمها در منفی کامل معامله می شوند ولی صف فروش ندارند. شکسته شدن 100-105 در خساپا یک فاجعه برای کل بازار خواهد بود و باید از این سهم حمایت شود وگرنه دیگر سهمهای بزرگ هم حمایت می شکنند. در عرضه خارجی همه منتظر اخرهفته و سخنان ترامپ درمورد برجام هستند ودر داخل هم عده ای منتظر برخورد چکمه پوش ها با دولت درصورت خروج امریکا از برجام هستند. بحث نفوذ  اخیر هم که قرار نبود عمومی شود و حالا عمومی شدن آن باعث درگیر شدن قوا شده. خیلی وقت پیش وقتی در سازمان نسبت به شاخص کل اعتراض کردیم گفتند که ما شاخص هم وزن را طراحی کردیم برای شما تحلیل گران تا مشکل شما رفع شود اگر با شاخص کل مشکل دارید از این به بعد شاخص هم وزن را بررسی کنید. بنظر حقوقیها بیشتر خریدار بودند ولی خریدشان فقط در منفی ومحدود بوده. شاید فردا فشار فروش کمتر شود.


برچسب‌ها: تحلیل در ساعت معاملات
+ نوشته شده در  یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ساعت 10:51  توسط احسان وفادار  |