پیوندها

وبلاگ بورس نگار
وبلاگ سایه میرزامحمدی(پانی)
وبلاگ شاهین
50 سهم برتر
وبلاگ رضا کاظمی
کلاس ادبیات
نمابورس
بورس فلزات لندن
بورسین
بورس نیوز
بورس آنلاین
سهم من از بورس
بروکر پرسپولیس کپیتال
قیمت جهانی لحظه ای نفت
وبلاگ سیاوشی
وبلاگ  اصغرآقا
وبلاگ علی احمدی
نوسان
بورس مجازی
وبلاگ ابطحی
بورس شانس پول
آرمان آتی
وبلاگ وبمانی
وبلاگ امین خدارحم پور
وبلاگ تحلیلگران بورس
وبلاگ آتبین مقصودی
قوانین بورس - گروه حقوقی ماتیکان
وبلاگ آهن الات شه دوست
وبلاگ محمد اسماعیلی
وبلاگ جعفر فدایی
وبلاگ فاطمه رضایت
وبلاگ جواد طلوع
وبلاگ سبزرهان بورس
وبلاگ توسادار
وبلاگ محمد فرهنگ دوست-مشاوره اقتصادی
وبلاگ صالحی-اکشن بورس

شنبه 22 مهر صبح

8:30 تا 12:30

صبح همگی بخیر

ترامپ پایبندی ایران به برجام را تایید نکرد ولی از برجام هم خارج نشد فقط آن را به کنگره سپرد که اتفاق خیلی بدی نبود برای بازار. بورس به اخبار دیشب واکنش مثبت نشان داده. بازار مثبت هست منتها این مثبت کمی شکننده است و به محض اینکه اخبار منفی برجامی برسد ممکن است دوباره گارد دفاعی بگیرد. بهرصورت اینکه خساپا حمایت نشکست و دوام آورد فعلا اتفاق مثبتی است. خودرو اخر وقت به 250 تومان هم رسید. بلوکهای فلزات و معادن مثبت شاخص را به 500 واحد رساند تا خوراک خبری داخلی تهیه شود.


برچسب‌ها: تحلیل در ساعت معاملات
+ نوشته شده در  شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ساعت 8:29  توسط احسان وفادار  |