پیوندها

وبلاگ بورس نگار
وبلاگ سایه میرزامحمدی(پانی)
وبلاگ شاهین
50 سهم برتر
وبلاگ رضا کاظمی
کلاس ادبیات
نمابورس
بورس فلزات لندن
بورسین
بورس نیوز
بورس آنلاین
سهم من از بورس
بروکر پرسپولیس کپیتال
قیمت جهانی لحظه ای نفت
وبلاگ سیاوشی
وبلاگ  اصغرآقا
وبلاگ علی احمدی
نوسان
بورس مجازی
وبلاگ ابطحی
بورس شانس پول
آرمان آتی
وبلاگ وبمانی
وبلاگ امین خدارحم پور
وبلاگ تحلیلگران بورس
وبلاگ آتبین مقصودی
قوانین بورس - گروه حقوقی ماتیکان
وبلاگ آهن الات شه دوست
وبلاگ محمد اسماعیلی
وبلاگ جعفر فدایی
وبلاگ فاطمه رضایت
وبلاگ جواد طلوع
وبلاگ سبزرهان بورس
وبلاگ توسادار
وبلاگ محمد فرهنگ دوست-مشاوره اقتصادی
وبلاگ صالحی-اکشن بورس

دوشنبه 15 آبان صبح

10:30 تا 12:30

وقت همگی بخیر

خودرو به 280تومان هم رسید ولی عقب نشینی کرد. خساپا هم زیر 110 معامله می شود. دامین به حمایت 155 تومان بار دیگر واکنش مثبت نشان داد. شرایط بازار نوسانی است و هر بار سراغ یک گروه می رود و این نوسانات تازمانی که جلسات کنگره درمورد برجام شروع شود ادامه می یابد. شاید باورش سخت باشد که شاخص کل نزدیک 88 هزار واحد است چون سری قبلی که شاخص به 89هزارواحد نزدیک شده بود اکثر سهمها حداقل 50 درصد رشد کرده بودند ولی الان فقط گروه فلزات بویژه فولاد و گروه پتروشیمی رشد خوبی تجربه کرده و باقی بازار جامانده اند. وبملت در بین بانکهای بزرگ کمی شرایطش بهتر هست و کم کم دارایی های غیرمولد و راکد را نقد می کند. اگر بتواند بالای 100 تومان تثبیت شود برای مدتی,د. در آینده میتواند به اهداف بالاتر فکر کند. قانون کاتسا میتواند بتدریج اقتصاد ایران را با مشکل جدی روبرو کند چون بخش زیادی از اقتصاد در انحصار آن گروه تحریم شده است. شاخص هم وزن منفی شد. فاراک که 180 بسته شد بود بالای 150 باز شد و به صف فروش رسیدعلت پیش بینی 42 ریال زیان برای سال 97 و زیان 14 تومانی شرکت اصلی برای سال 96 و زیان تلفیقی 16تومانی سال 96 است.


برچسب‌ها: تحلیل در ساعت معاملات
+ نوشته شده در  دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ساعت 10:43  توسط احسان وفادار  |