پیوندها

وبلاگ بورس نگار
وبلاگ سایه میرزامحمدی(پانی)
وبلاگ شاهین
50 سهم برتر
وبلاگ رضا کاظمی
کلاس ادبیات
نمابورس
بورس فلزات لندن
بورسین
بورس نیوز
بورس آنلاین
سهم من از بورس
بروکر پرسپولیس کپیتال
قیمت جهانی لحظه ای نفت
وبلاگ سیاوشی
وبلاگ  اصغرآقا
وبلاگ علی احمدی
نوسان
بورس مجازی
وبلاگ ابطحی
بورس شانس پول
آرمان آتی
وبلاگ وبمانی
وبلاگ امین خدارحم پور
وبلاگ تحلیلگران بورس
وبلاگ آتبین مقصودی
قوانین بورس - گروه حقوقی ماتیکان
وبلاگ آهن الات شه دوست
وبلاگ محمد اسماعیلی
وبلاگ جعفر فدایی
وبلاگ فاطمه رضایت
وبلاگ جواد طلوع
وبلاگ سبزرهان بورس
وبلاگ توسادار
وبلاگ محمد فرهنگ دوست-مشاوره اقتصادی
وبلاگ صالحی-اکشن بورس

آیا سهمهای گروه پتروشیمی را در مقطع فعلی بخریم؟

گروه پتروشیمی همانطور که قبل عید گفته بودم تعدیلهای زنجیره ای داشتند و این امر نیز به تدریج محقق شد. گروه پتروشیمی صعود زیادی کرد و سهامهای محبوب من شپدیس و زاگرس حرکت شارپ و سریع صعودی انجام دادند. در لحظه تنظیم این پست نرخ دلار به زیر 1900 تومان افت کرده است. اگر با توجه به سناریویی که به آن اعتقاد دارم مبنی بر اینکه مذاکرات نتیجه اولیه دارد یا حداقل در آن برای زمان مذاکرات بعدی توافق میشود  نرخ دلار در بازار بیشتر کاهش خواهد یافت مانند سال 67 بعد از پذیرفتن قطعنامه. لذا آن تعدیل مثبتی که بازار فکر میکند برای عمده سهمهای گروه پتروشیمی اتفاق می افتد کمرنگتر می شود. لذا ممکن است تاثیر منفی در سهام این گروه و گروههای دیگری که صادرات زیادی دارند داشته باشد برعکس گروههایی که وابسته به واردات هستند از این موضوع منتفع میشوند و آن تعدیل منفی که بازار فکر میکند در انتظار آنهاست کمرنگ تر میشود. فراموش نکنیم زمانی صعود پتروشیمی ها شروع شد که دلار در مدت کوتاهی به 2000 تومان رسید.


برچسب‌ها: تحلیل روزانه بازار
+ نوشته شده در  سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ساعت 22:5  توسط احسان وفادار  |